„Tyski Fan” z forBET

„Tyski Fan” z forBET

Każdy kibic może zostać sponsorem klubu.

Taką możliwość daje podpisana umowa pomiędzy firmą Forbet, Tyski Sport S.A., a Stowarzyszeniem Kibiców GKS Tychy „Tyski Fan”. Współpraca polega na zaktywizowaniu fanów i przybliżeniu im oferty oficjalnego bukmachera „Trójkolorowych”. Zaangażowanie kibiców oznacza wymierne korzyści finansowe dla każdej ze stron.

– To kolejny etap rozwoju naszej współpracy. Bardzo istotną rolę odgrywają kibice. Produkt oferowany przez Forbet będzie promowany wśród fanów GKS Tychy. Dzięki ich wsparciu i realizacji podstawowych zadań, przyczynią się oni do generowania określonych środków finansowych, które na mocy umowy będą trafiać zarówno do klubu jak i Stowarzyszenia Kibiców – mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

ForBET, jako firma bukmacherska działający w internecie, oferuje swoim klientom bardzo atrakcyjne kursy, dzięki czemu zdobywa coraz większe uznanie. Naszym atutem jest również bogata oferta zdarzeń oraz dyscyplin sportowych, których niejeden tradycyjny bukmacher może nam pozazdrościć.

– Jest to kolejna akcja, którą rozpoczynamy z marką Forbet. Mieliśmy okazję współpracować już w ubiegłym sezonie. Liczymy na mocne zaangażowanie kibiców, bo przyniesie one wymierne korzyści dla każdej ze stron – dodaje Tomasz Baranowski, prezes Stowarzyszenia Kibiców GKS Tychy „TYSKI FAN”.

Zadaniem kibiców będzie promowanie Forbet. Każy fan „Trójkolorowych” zakładając konto przez baner znajdujący się na oficjalnej stronie internetowej wspomoże GKS Tychy. Klub w zamian podzieli się prowizjami wynikającymi z programu partnerskiego. 50% tej kwoty trafi właśnie do kibiców.

– Kibice są dla nas najważniejsi, stąd cieszymy się z kolejnej akcji, która będzie miała na celu ich aktywizację. Wierzymy, że dzięki tej decyzji zyskają nie tylko fani tyskiego klubu, ale również sam GKS. Decyzja o dzieleniu się środkami z Programu Partnerskiego, to ponadto dość pionierski projekt, ale wierzymy, że przyniesie dla klubu wymierne korzyści – mówi Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie

 

źródło:tychynews.pl

„Tyski Fan” z forBET
4.1 (82.86%) 7 votes